Komunikační systémy platformy AASTRA5000 ( Po sloučení nově Mitel MiVoice )

Mitel

Společnost Aastra nově patří ke společnosti Mitel

Spojením společností Mitel a Aastra vznikl přední poskytovatel jednotné komunikace a obchodní
komunikace v oblasti EMEA a západní Evropě. Našich služeb nyní využívá více než 60 milionů zákazníků
ve 100 zemích, kteří si mohou vybírat z rozšířeného portfolia produktů a využít nejlepší možnosti
cloudové komunikace.


Řešení obchodní komunikace společnosti Mitel

Veškeré produkty společností Mitel a Aastra nově naleznete seskupené v následujících čtyřech
přehledných kategoriích řešení, které jako celek nabízí úplné řešení obchodní komunikace pro každou příležitost.


MiVoice

MiVoice

MiContact Center

MiContact Center

MiCloud

MiCloud

MiCollaboration

MiCollaboration

Platformy Mitel MiVoice pro obchodní komunikaci nabízí širokou paletu komunikačních funkcí, robustní funkce pro řízení hovorů a podporu pro většinu oblíbených inovativních zařízení a aplikací pro stolní počítače.

Optimalizujte provoz svých telefonních středisek s využitím historického reportování (Reportování v reálném čase), sofistikovaného směrování hovorů, samoobslužných nástrojů pro zákazníky a podpory multimediální komunikace včetně e-mailů, webové konverzace a sociálních médií.

Software společnosti Mitel dokáže snadno reagovat na průběžné změny potřeb a preferencí, a vy se tak můžete snadno pohybovat v nejrůznějších modelech veřejných, soukromých i hybridních cloudů.

Využijte nástroje pro správu účasti, vizuální hlasovou poštu, konference, sdílení plochy a aplikací, soukromou či veřejnou komunikaci a další a zachovejte možnost komunikace v rámci pracoviště bez ohledu na místo nebo použité zařízení.


Mitel + Aastra = dvojnásobná kvalita

Využili jsme nejlepších produktů a služeb společnosti Mitel a Aastra a sloučili je do dvojnásobně kvalitního portfolia.


Výhody nového portfolia:

Kvalitnější nabídka cloudové komunikace a usnadnění migrace. Stabilní a snadná komunikace a spolupráce napříč všemi zařízeními. Zaměření na snadnější zdokonalení úrovně služeb zákazníkům, produktivity a efektivity díky kvalitnější komunikaci. Podpora integrace aplikací potřebných pro flexibilní chod vašeho podnikání díky našemu závazku využívat otevřené standardy. Poskytujeme úplnou podporu vašeho stávajícího řešení a nabízíme výhody rozsáhlejšího kombinovaného portfolia a způsobu, jak může společnost Mitel reagovat na vaše požadavky z oblasti obchodní komunikace.

Mitel MiVoice A5000 - systém pro jednotnou komunikaci

IP komunikační systém Mitel MiVoice 5000

Mitel MiVoice 5000 (dříve Aastra 5000) svojí architekturou pokrývá potřeby malých firem s deseti zaměstnanci stejně tak dobře jako splňuje požadavky kladené na moderní hlasové a video komunikace nadnárodních podniků s více než 150.000 uživateli. Mitel Mivoice 5000 plní požadavky na všechny typy výstavby a architektury: klasické lokální instalace, rozsáhlé geograficky rozptýlené společnosti, instalace do datacenter nebo cloudu, SaaS, atd. Mitel MiVoice 5000 přichází také s celou řadou vysoce hodnotných doplňkových aplikací jako je MiVoice 5000 Dialer, TWP, kontaktní cenrum, CTI, nástroje pro spolupráci, hlasové a video konference, presence a sdílení aplikací.

MX-ONE

                      Charakteristika:

                    • založený na otevřených standardech (IP, SIP, CSTA)
                    • podpora všech typů koncových terminálů terminálu: SIP, IP,  SIP softwarové telefony, bezdrátové DECT a IP DECT , WiFi, GSM, analogové a digitální
                    • modulární architektura pro další růst systému
                    • různá řešení, která lze kdykoliv přidat podle potřeby
                    • síťové schopnosti pro zapojení až 2.000 vzdálených lokalit do jednotné komunikační sítě
                    • jednoduchá rekonfigurace přes Webové rozhraní
                    • mobilní funkce jako jsou bezdrátové systémz DECT a IP DECT, funkce pro pracovníky doma a v pohybu
                    • systém jednotných hlasových vzkazů, nahrávání hovorů a fax server (Unified Messaging)
                    • automatická spojovatelka a IVR
                    • SIP pobočky (standardní SIP protokol pro spoluprácí s koncovými produkty třetích stran)
                    • SIP trunk
                    • videohovory
                    • presence
                    • IP SIP softphone
                    • spojovatelské pracoviště
                    • Mobile Extension – pobočková linka do mobilního telefony
                    • Mitel Mobile Client MMC+
                    • řešení speciální určené pro hotely, konferenční centra a nemocnice


Přehled systémů řady AASTRA 5000 (Mitel MiVoice A5000)

Přehled systémů řady AASTRA 5000


odděleni

Aastra XS6 (Mitel MiVoice A5000 XS6)

Provedení 19" - možnost instalace do DR i na omítku

    Aastra XS6
  • 38 klasických poboček a 50 IP účastníků
  • 2 rozhraní ISDN2 (2T0/S0)
  • 4 analogové a 2 digitální porty
  • nativní IP hovorový server
  • 3 volné sloty v základním kabinetu bez možnosti rozšíření
  • adresář na 500 záznamů (lze rozšířit na 3000)
  • hlasová pošta: 8 kanálů, 300 hlasových schránek, 450 min (lze rozšířit až na 500 schránek a 1500 min)
  • 16 kanálové modifikovatelné synchronní zprávy
  • 8 kanálová interaktivní automatická spojovatelka (IVR) – nutná licence
  • e-voicemail – nutná licence
  • hudba při čekání
  • 3 USB porty
  • instalace: do 19’’ racku (výška 2U) nebo nástěnná montáž
  • možnost připojení baterií (48V) pro zajištění autonomního provozu v případě výpadku napájení
  • administrace: Aastra Management Portal, Aastra Management 7450

odděleni

Aastra XS/2XS (Mitel MiVoice A5000 XS/2XS)

Provedení 19" - možnost instalace do DR i na omítku

    Aastra XS/2XS
  • 112 klasických poboček a 500 IP účastníků
  • 6 rozhraní ISDN2 (2 T0, 4T0/S0)
  • 8 analogových a 8 digitálních portů
  • nativní IP hovorový server
  • 3 volné sloty v základním kabinetu
  • možnost rozšíření o jeden extenzní kabinet (3 volné sloty)
  • adresář na 500 záznamů (lze rozšířit na 3000)
  • hlasová pošta: 8 kanálů, 300 hlasových schránek, 450 min (lze rozšířit až na 500 schránek a 1500 min)
  • 16 kanálové modifikovatelné synchronní zprávy
  • 8 kanálová interaktivní automatická spojovatelka (IVR) – nutná licence
  • e-voicemail – nutná licence
  • hudba při čekání
  • 3 USB porty
  • instalace: do 19’’ racku (výška 2U) nebo nástěnná montáž
  • možnost připojení baterií (48V) pro zajištění autonomního provozu v případě výpadku napájení
  • administrace: Aastra Management Portal, Aastra Management 7450

odděleni

Aastra XL/2XL/3XL (Mitel MiVoice A5000 XL/2XL/3XL)

Provedení 19" - možnost instalace do DR i na omítku

    Aastra XL/2XL/3XL
  • 640 klasických poboček a 500 IP účastníků
  • nativní IP hovorový server
  • 14 volných slotů v základním kabinetu
  • možnost rozšíření o jeden nebo dva extenzní kabinety
  • každý expanzní kabinet 14 volných slotů
  • adresář na 500 záznamů (lze rozšířit na 3000)
  • hlasová pošta: 8 kanálů, 300 hlasových schránek, 450 min
  • možnost rozšíření až na 1000 schránek a 1500 min
  • 16 kanálové modifikovatelné synchronní zprávy
  • 8 kanálová interaktivní automatická spojovatelka (IVR) – nutná licence
  • e-voicemail – nutná licence
  • hudba při čekání
  • 3 USB porty
  • instalace: do 19’’ racku (výška 7U)
  • možnost připojení baterií (48V) pro zajištění autonomního provozu v případě výpadku napájení
  • administrace: Aastra Management Portal, Aastra Management 7450

odděleni

Aastra XD/2XD/3XD (Mitel MiVoice A5000 XD/2XD/3XD)

Provedení 19" - možnost instalace do DR i na omítku

    Aastra XD/2XD/3XD
  • 704 klasických poboček a 500 IP účastníků
  • možnost duplikace řídící desky a napájecího zdroje
  • nativní IP hovorový server
  • 16 volných slotů v základním kabinetu, poslední 2 pozice pouze pro karty IPS a BTX
  • možnost rozšíření o jeden nebo dva extenzní kabinety
  • každý expanzní kabinet 16 volných slotů
  • adresář na 500 záznamů (lze rozšířit na 3000)
  • hlasová pošta: 8 kanálů, 300 hlasových schránek, 450 min
  • možnost rozšíření až na 1000 schránek a 1500 min
  • 16 kanálové modifikovatelné synchronní zprávy
  • 8 kanálová interaktivní automatická spojovatelka (IVR) – nutná licence
  • e-voicemail – nutná licence
  • hudba při čekání
  • 3 USB porty
  • instalace: do 19’’ racku (výška 10U)
  • možnost připojení baterií (48V) pro zajištění autonomního provozu v případě výpadku napájení
  • administrace: Aastra Management Portal, Aastra Management 7450

odděleni

Aastra 5000 server (Call Manager) - Mitel MiVoice A5000 Server

Provedení dle požadavku nejčastěji 19" Server (1U) - instalace do DR

    Aastra 5000 server (Call Manager)
  • ryzí IP řešení pro 15 000 IP účastníků na server, 150 000 IP účastníků na cluster
  • úplná a transparentní redundance (doporučená technologie Stratus)
  • systém umožňuje až 500 telefonních funkcích stejně jako hardwarové komunikační systémy
  • vysoká stabilita - OS Linux Redhat Enterprise 5.1
  • administrace: Aastra Management Portal, Aastra Management 7450

Volitelně:

  • RAID1 (zrcadlení)
  • duální IP board
  • duální napájení

Doporučená konfigurace:

  • 1000 IP uživatelů - Pentium Celeron 2GHz, HDD 10 GB, paměť RAM 2 GB
  • 4000 až 10 000 IP uživatelů - Procesor Dual Core 2 GHz, HDD20 GB, 7200 rpm, paměť RAM 2 GB
  • 15 000 IP uživatelů - Procesor Quad Core 3 GHz, HDD 40 GB, 7200 rpm, paměť RAM 4 GB

Doporučená konfigurace